Anskaffelse av nye epj-systemer

Sted

Bankgården Bølgen 2 Konferanserom Antall plasser i lokalet: 120

Dato

Onsdag 13. august 2025

Tid

16:00 - 16:45

Rullestoltilpasset lokale

Rullestoltilpasset WC

Om arrangementet

Viktigheten av samarbeide ved anskaffelser, men hva skjer etterpå?

Kan det tenkes nytt rundt anskaffelse og forvaltning av epj-systemer; Nye forretningsmodeller som hensyntar gevinstrealisering og videreutvikling, både nasjonale og EU krav (EHDS)

Hvordan legge til rette for leverandøroppfølgning, hvordan optimalisere leveransene samtidig med muligheten for næringsutvikling og innovasjon?

Medvirkende

  • Terje Wistner - Avdelingsdirektør eHelse, KS Ordstyrer
  • Tor Sætrang - Kontaktperson e-helse i Innlandet, Digi Innlandet
  • Solveig Tesdal - Seksjonssjef, Seksjon for digitalisering, utvikling og innovasjon (DUI)
  • Jon Helge Andersen - Kommersiell direktør, Aidn
  • Hanne Støre Valeur - Head of Tietoevry Care Norway, Tietoevry
  • Sten Gunnar Knudsen - Direktør forretningsområde Helse, VISMA

Praktisk informasjon

Sted og adkomst

Strandgaten 1

Arrangør(er)

  • EHiN
  • KS

Lenker

Kontakt

Nard Schreurs, Daglig leder
E-post: auka@ehin.no
Telefon: +4740210009

Streaming

Gå til streamingsiden

Hopp til toppen