Markedsføring og bærekraft – motstridende interesser eller gjensidig avhengighet?

Sted

Madam Reiersen Vinterhagen Overbygd uterestaurant Antall plasser i lokalet: 200

Dato

Onsdag 13. august 2025

Tid

11:00 - 11:45

Rullestoltilpasset lokale

Rullestoltilpasset WC

Om arrangementet

Markedsføring er et verktøy for å skape vekst. Vekst betyr gjerne økt forbruk, enten privat eller i næringsvirksomhet. Betyr det at markedsføring er et verktøy som jobber mot klimamålene, eller kan markedsføring være et verktøy for å drive frem endring i forbrukervaner og skape større lønnsomhet i bærekraftsinitiativer? Og hva tenker den norske forbrukeren?

Dette ønsker dentsu å sette søkelyset på i en paneldebatt under Arendalsuka. Dentsu har undersøkt fokuset på, og interessen for, bærekraft blant norske forbrukere. Disse funnene ønsker vi å diskutere med fremtredende norske selskaper for å sette søkelyset på hva som helt konkret kan gjøres innen markedsføringsfeltet for å bidra til økt bærekraft og hva som eventuelt hindrer oss i å lykkes med bærekraftig vekst i konkurranseutsatte næringer.

Medvirkende

  • Paal Fure - CEO, Dentsu Norge Ordstyrer
  • Stian Giskødegaard - Business Development Director, Dentsu Norge Ordstyrer

Praktisk informasjon

Sted og adkomst

Nedre Tyholmsvei 3

Arrangør(er)

  • Dentsu Norge AS

Kontakt

Trine Lien
E-post: trine.lien@dentsu.com
Telefon: 95965989

Hopp til toppen