Markedsføring og bærekraft – motstridende interesser eller gjensidig avhengighet?
Madam Reiersen Vinterhagen Overbygd uterestaurant Antall plasser i lokalet: 200
Onsdag 13. august 2025
11:00 - 11:45
Rullestoltilpasset lokale
Rullestoltilpasset WC
Om arrangementet
Markedsføring er et verktøy for å skape vekst. Vekst betyr gjerne økt forbruk, enten privat eller i næringsvirksomhet. Betyr det at markedsføring er et verktøy som jobber mot klimamålene, eller kan markedsføring være et verktøy for å drive frem endring i forbrukervaner og skape større lønnsomhet i bærekraftsinitiativer? Og hva tenker den norske forbrukeren?
Dette ønsker dentsu å sette søkelyset på i en paneldebatt under Arendalsuka. Dentsu har undersøkt fokuset på, og interessen for, bærekraft blant norske forbrukere. Disse funnene ønsker vi å diskutere med fremtredende norske selskaper for å sette søkelyset på hva som helt konkret kan gjøres innen markedsføringsfeltet for å bidra til økt bærekraft og hva som eventuelt hindrer oss i å lykkes med bærekraftig vekst i konkurranseutsatte næringer.
Medvirkende
- Paal Fure - CEO, Dentsu Norge Ordstyrer
- Stian Giskødegaard - Business Development Director, Dentsu Norge Ordstyrer
Praktisk informasjon
Sted og adkomst
Nedre Tyholmsvei 3
Arrangør(er)
- Dentsu Norge AS
Kontakt
Trine Lien
E-post:
trine.lien@dentsu.com
Telefon:
95965989